Sunday, July 15, 2007

Preparty at Valeries.

Kelly, Janet, Brandon och Taty (Gina?) var hemma hos Valerie och drack lite rom-bål och åt snacks igår, innan de drog vidare mot söder (Krönet) i regnet och spanade in nude-art och första-dejten-par vid bordet bredvid.


Det bjöds på fruktig bål hos Val.Brandon njöt av att vara ensam kille i soffan.Som ni märker......Blev vi alldeles till oss.Yo man.Valerie och Taty (Gina?) i den sedvanliga posen. Snygga Taty, Kelly och Brandon skymtas bakom chips, rostad majs och grissini.Mushi, mushi!Kelly gillar att vinkla sina ben åt alla håll, och ta på Janets...axel? Tunnelbana in till Söder är ungefär som att åka porsche runt Beverly Hills.Men man slipper både bilköer och bensinutsläpp. Janet undrar var Steve håller hus. Är han ute och svänger sina lurviga nu igen? Janet och Taty diskuterar den nya menyn på Peach Pit.
Krönet, Söder. Väggen var full av trevliga tavlor. Två paraplyn fann varann vid de tända ljusen.
Valerie fick en puss av flugornas herre, typ.
Vem blir inte sexig i Janets brillor? Oh yeah. Janet (är det inte Vincents long lost sister?) och Valerie.Beverly Hills In Our Hearts. Där ser vi Kellys ben igen, ja. Bartendern höll nästan på att tappa glasen. .VValerie fick lite blommor av Brandon på vägen hem som luktade som en hel parfymflaska. Yum!
.
All in all a great night like always!!








9 comments:

Anonymous said...

Jag önskar jag hade kunnat kombinera bröllop och Bev-gang. Iaf bröllopet var jättefint o jag kände inte ens lammsmaken vid middagen senare vilket gjorde kvällen ännu bättre (har tappat smaklökarna. mkt bröllopstårta och whisky för Brenda;)

Jag ser fram emot nytt bevvpartaj=), kul o se brandon igen oxå!!

thebeverlyhillsgang said...

TACK FÖR IGÅR, det var nice att ha er här även om en hel del fattades!

Vi funderade på om Taty skulle bli Gina? Även om Taty inte är så bitchig av sig;)

PUSS från VAL.

Anonymous said...

kan du inte lägga upp en bild på gina val, så att alla vet vem hon är? jag kan inte placera henne. men annars är idéen mkt bra=)

thebeverlyhillsgang said...

Ska afixa fram bild på Gina sen! Nu är jag på jobbet och är lite trött...Har iallafall fixat bildtext nu, eftersom Dylan önskade det.

Vi ses snart darlings!

Val.

Anonymous said...

Goood! =)
Nu till helgen kan vi köra en repris på singstar tävlingen. Har fixat sinstar igen.
Alla är välkomna...

/Dylan

It´s all about me said...

lätt det blir singstar hos Dyl. Lördag? Fredag? Jag slutar annars 19 fredag så kan komma vid 20...säg vilken dag...Jobbar helg men börjar inte alltför tidigt.

VAL.

Anonymous said...

jag föredrar oxå fredag och om min röst håller i sig kommer ni bli imponerade;)
peter hade planer för lördag oxå annars.

vad händer på torsdag janet???

Anonymous said...

Ska vi köra på fredag då?
Kelly? Janet? kan ni med då?
Jag antar att Val svarar för brandon med ;) dom är ju som ett nu.
Fan men jag vet inte om jag ska gå ut på fredag då. Jag ska klippa mig på lördag kl 09:45..uhhh.. men på lördag blir det väll utgång kanske.

/Dylan

It´s all about me said...

Fredag passar mig om det passar er...runt 20 om jag åker direkt från jobb.

Dyl-you are crazy som klipper dig kl 9:45! Men då kanske man inte behöver ha dåligt samvete om man vill sova innan 04 liksom;)

Ja, Brandon och jag är ett nu, man kan inte se skillnad på oss ens, vi är siamesiska tvillingar som du sa. Not;)

Förresten är snart alla med på facebook, men det kanske är kul att fortsätta ha detta som "forum" ändå!