Saturday, July 28, 2007

Barbecue-time.

.
.
.
Like I said before...we do more than party.
.

David Silver och cyklarna utanför Valeries port.
Vincent ser smått skeptisk ut till att grilla då det just börjat regna...
Men Dylan kör på den alltid positiva attityden. Ärsh, lite regn - det är bara att ställa grillen under några träd.
Det började lite lugnt...
fortsatte rätt lugnt...
*Oups*! Ärsch, lite bränt gräs är väl inte hela världen.
Lite mer tändvätska så ordnar sig allt.
Och Vincent rök-viftade frenetiskt (eller försökte han egentligen göra röksignaler?) Här är resultatet av Vincents franska röksignaler. Valerie och Kelly under korkeken.
Det är en konst att spela fotboll med en korv och ett glas Loka i varsin hand.
Lite av vad som åts.
Dylan dribblar bort de flesta.
Kelly och Valerie (innan Val fick en fågelbajs på skon).
Brandon och Dylan försöker lära Kelly hur man sparkar på en boll. Mys-mys.
Återhämtning i Valeries säng innan en vild basketmatch på gården (Brandon och David Silver spöade skiten ur resten).
.
.
Thanks for a nice afternoon guys!
.
.
(Kvällen avrundades med biofilmen SIMPSONS-THE MOVIE för David, Donna, Brandon & Val)
.
.

17 comments:

Anonymous said...

ni verkar haft kul.
jag är med nästa gång. och jag behöver oxå lära mig hur man sparkar en boll.

Ni är välkomna på en hederlig korridorsfest med Gabriele på fredag om ni har lust.

PÅ lördag kommer Tatiana och hennes italienska snyggon till sverige och jag bjuder in alla bevvare att deltaga i cermonin.( ryska tatiana, janet, brandon, kelly har träffat henne redan)

PUSS

Anonymous said...

juste valerie har ju oxå träffat tatiana.
är sumsum i huvudet idag... men sålde en resa till peking iaf=)

It´s all about me said...

Brendasöt-

Brandon och jag åker till Uppsala i helgen...en kompis fyller 30...

På fredag snackade jag med Kelly om att ta ett glas vin ute med en kompis till henne som kommer från Umeå. Vi får höras?

PUSS från VAL.

Anonymous said...

Ok det kan då bli en beverlyhillsdelning i helgen.. har inte hänt på mycket länge... men spridning kan vara positivt ibland=)

hoppas ni får det trevligt i pelle svanslös håla;)

Anonymous said...

Det var riktigt trevlig i lördags. Jag blev lite rökskadad. Kuktade rök när jag kom hem.

Jag är dock med på alla fester...

Anonymous said...

mm det heter beijing...är verkligen född på 20-talet....

oh snyggodylan då festar du med Brendababe i helgen!!!

Janet, Noah, Kelly, Steeeeeeve, donna, david kan oxå komma!!! (har jag glömt någon)??

Anonymous said...

Jag saknar Valerie... är glad att du finns.. hoppas vi hinner ses i veckan ändå. Du är min äldsta bevvankompis och jag uppskattar allt som du är och allt du gjort för mig.

hälsa brandon;)

It´s all about me said...

Brenda, du är så söt och gullig. Miss you too. Vi måste ses snart, min sköna böna.

Ps DYLAN- hur kuk tar man rök? (citerar dig..) Hehe...
Jag stank rök i håret på bion, jippie.

Anonymous said...

Janet är med på fredag. Festen blir stor=)

Anonymous said...

Back in town Babies!
Väldigt nice i lördags... trött som en hmmmm sengångare nu:)
Jag ser att jag e inkluderad i en fest utan vetande. När, Lördag? Sara min barndomsbästis e på besök då, så det kan bli kul.
Hörs närmre om det!

Förresten e det mr Gay sweden på torsdkväll för dom som vill partaja å heja på min vän;)hehe. Får se om jag har möjlighet att gå..

Kram på er!

Anonymous said...

lördag ja iofs. men annars väldigt mkt fest på fredag.

Kl 22 är vi välkomna. Janet ska ha förfest hade vi tänkt.

It´s all about me said...

snutt-brenda, vi får festa nästa gång! PUSS.

Anonymous said...

va dött det var här nudå.. jaja.. jag får lägga upp lite bilder från fredagen. VARNING!! innehåller icke beverlyhillsare!!!!

Anonymous said...

va? jag var ju där. har du klipt bort mig ur bilderna :)

/DOE

Anonymous said...

haha sötnos dylan, skulle jag aldrig göra. lugn. det finns gott om bilder på dig;)

It´s all about me said...

så länge det finns minst två beverlhillsare råknas det som Beverly Hills tycker jag!!!

Anonymous said...

vem är david? har inte sett honom...

saknar er alla. det här är typ mitt tredje försök att få min post postad hära.... love!