Sunday, July 8, 2007

Party at Dylans.

Brenda blev väl förfriskad hos Dylan och glömde sin kära kamera. Problemet är dock åtgärdat och nu får alla kära beverlyhillsare njuta av fler bilder, här Brenda och Kelly som gillar sina spegelbilder, fotografen i bakgrunden: Janet
Kelly är vig och visar det gärna
Brenda och Janet fann varandra på en nyårsfest för nästan 7 månader sedan vilket bör firas. Varför inte med en Välkommen Janet fest?Kelly och Valerie har känt varandra längre än så. Kanske det kan ordnas en happy X year together Kelly& Valerie fest?
En superklassisk poster från Beverlyhillsavsnitt 20070707Janet söker igenom sin mobil efter Steves nummer
Åh Steve!!! Hur ser du ut?? Janet drömmer sig bort

Dylan undvek kameran eftersom han troligtvis har hemligheter att dölja...mmmm smaskiga sådana som det kan bli intriger av, vem vet?

Kelly var på gott humör och visar upp sin senaste pose som går hem hos alla män och kvinnor
Brenda och Valerie har känt varandra i 5 år och det bör väl firas? FEST?

Valeries söta kusin Tatyana och Valerie är vana att modella

MMM smask Kelly!!
Vad har Dylan och Kelly så kul åt? Dylan gör sig redo att suga


Dylan och Kelly är snygga ihop


Janet är vacker och tänker fortfarande på Steve


Brenda har fortfarande hela glaset kvar att tömma.. vilket skedde inte långt senare.. och därmed historien om kameran osv...ja ni vet allt redan



.Dylan bjöd in sina chics till sin snygga lägenhet för lite party. Vem kan tacka nej till en helkväll med gänget? Framåt 22:30-snåret drog vi in till Söder för Alfonsos avskedesfest/ Ramons födelsedagsfest, där det befann sig en hel del blandade människor bland de 10 liter sangria vi precis missade. Vi drog väl hem ungefär då grannen hotade med att ringa polisen.



Janet gjorde sig hemmastadd direkt i Dylans militärmönstrade "det-är-faktiskt-inte-en-puff".
Brenda och en jävligt röd Val i ett klassiskt foto.


Två glada kusiner i Beverly Hills.

Brenda och Janet med sina vackra leenden.


Val och Kelly poserar lite lätt utmanande.

Innan barskåpet plockades fram åts det lite. Dylan och Val åt goda grekiska kycklingspett, Brenda och Janet pizza och Kelly fixade ihop ris med lyxiga räkor.

-Snälla, kan ni hjälpa mig att dricka upp det här


Vi gjorde vårt bästa, man måste ju ställa upp.




Det bjöds på snacks i schyssta, genomtänkta skålar. Dylan är en man som han koll på inredning.

Dylan tog fram sin vattenpipa med Coca Cola smak



Brenda tog ett rejält andetag.

Och Dylan satsade på näsblåsning.

Kelly in action.

Janet uppskattade nog vattenpipan mest av alla.


Taty tog det försiktigt.



-Vänta, vänta, jag kan göra rökringar!

- Told you so!


Valerie hade med sig en blåbärspaj på blåbär hon plockat i Skärgården dagen innan.

-Det är bara att låtsas att man är på toa... Vad Kelly egentligen menade med vad hon sa är fortfarande en gåta.







Brenda har världens härligaste skratt.



Brenda och Kelly pussas som vanligt.


Och den här kvällen hade Dylan tur, han fick sig ett och annat smakprov.



Väl på festen på Söder träffade vi Fake-Jason (David) från förra helgen, som tyvärr ej fångades på bild, men däremot blev det ett foto på Taty och Vincent.



Johannes och Janet kom med på en suddig bild innan batteriet i kameran dog.
.
Som vanligt en underbar kväll med underbart folk!
.






.

25 comments:

Anonymous said...

Janet passar så bra i militärgrönt. jag åt världens äckligaste lunch=( uahhhh.... smöret sitter i halsen nu.

dylan baby jag vill ha min kamera, har du hittat den??

och!!! ikväll är det pizzaparty hos Piroz the old räv och ni är välkommna om ni orkar!!!
kl 20!!!

puss

thebeverlyhillsgang said...

Får se om jag orkar, ligger kvar i sängen och är sjukt seg och vill ha pizza NU istället;)

Tack för en skitkul kväll, som vanligt, you are the best:)

Och Janet-välkommen återigen, diggar dig redan mycket!!

VALERIE.

Anonymous said...

Tack för en skön Bevvan-kväll:)

Urk, bakis..
Vill oxå ha pizza, NU!

Vilka fina pussbilder;)...

Val, du e så söt så

Dylan, tack för alla drinkar;).. men uff vad d snurrar nu

Kramar till er Alla,

Love Kelly

Anonymous said...

Tack själva!
Det var jätte trevlig som vanligt. Och det finns mycket dricka kvar så vi får göra om det igen nu när Brandon är tebax.

Brenda: Japp, hittade din kamera. Gillade alla nakenbilder du hade på den :P . Jag hoppar nog pizza festen ikväll, måste ju jobba imorron :(

KRAM på er alla!!!

It´s all about me said...

NU har jag ätit pizza. Fan vad gott.

Dylan: Tror inte att ditt barskåp kommer minska så mycket när Brandon är med, hehe...Han kommer till Arlanda 0:30 inatt.

Jag är lika seg ännu, finns stor risk att jag skippar pizzapartyt ikväll me too, ska jobba 9-19:15 imorn samt träffa Brandon.

Anonymous said...

ja det är bara att inse att jag är yngre och därmed orkar mer än övriga gamlingar i gänget..;) jaja jobbar faktiskt oxå imorgon, usel ursäkt kära dylan.

vilken pizzasmak tog du valerie?

Anonymous said...

Det var en jättetrevlig kväll!
Tack till alla!

Kram.
Vincent

It´s all about me said...

Jag är allra äldst av alla, en gammal tant nästan.

Jag åt pizza med feta, rödlök, ruccola, aubergine, squash, räkor och vitlökssås. YUM! Italiensk, tunn botten och bara mozzarella ost på. Näckens Café gör stans bästa pizzor!

Ligger o kollar på El laberinto del fauno som jag lånade av Dylan nu.

It´s all about me said...

Jag glömde det bästa citatet från kvällen:

"Suger du så håller jag" - Dylan.

Anonymous said...

Åhhhh Dylan;)

Anonymous said...

känner att jag påpeka att det var vattenpipan. Å inget annat :P
Det är inte bara Brendas kamera som är kvar här.
Jag har Vals ”lilla” strandparaply och sedan har någon glöm ett litet prickigt paraply också.

LALA: när ska du komma å vara med?

Anonymous said...

oj.... i admit... det är mitt lilla prickiga paraply.. jag funderar på om jag ska gå till doktorn och ta lite tester.. vet inte om det är normalt att glömma så mkt.

godnatt babies

It´s all about me said...

Jag lämnade faktiskt mitt lilla strandparasol med FLIT, de hade ju garvat åt mig på festen annars..

Nu sitter man här på jobbet, jippie. Var det en trevlig pizzakväll igår?? Missade man nått??

Anonymous said...

Sitter oxå på jobbet nu..full rulle här på morgonen med datastrul för resturant- och båtbokningarna..:) Men nu flyter d på.
God pizza igår? Syrran e i stan en dag till innan hon åker till Italien så ville passa på att träffa henne. Får bli pizza en annan gång... Hungrig nu..!!

Ciao Babies

Anonymous said...

DEar members and friends!!

you missed an incredible evening yesterday...;)

hehe

ingen mer pizza för brenda. jag har börjat mitt nya liv nu, vilket innebär grönsaker, frukt och vatten... janet har lovat att vara min personliga matassistent.

igår hamnade vi till sist hos vincent i hans nya tjusiga lägehet på karlavägen. 150 m2 eller större. utomhusaltan på våning 5 !!!! jag har redan beställt fest. och räkna med att bjudas in i början av augusti=)

PUSS puss

Anonymous said...

dvs: alla ska på fest i början av augusti=)

Anonymous said...

Grattis Brandon!!!

http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,1115784,00.html

Var det det du gjorde i London?

Anonymous said...

Länken igen:
http://www.aftonbladet.se/vss/noje/
story/0,2789,1115784,00.html

Anonymous said...

Skratt... Jaså du Brandon...Inte så "Helylle" längre då;)...

Längtar till middagskryssningen ikväll..gösfilé m gräddiga kantareller...elelr pepparstek m cognacgräddsås kanske..hmm ibland e livet hårt...;)

Hur som helst Brandon, med barn eller ej, Välkommen hem!

Kramar, Kelly

It´s all about me said...

GRATTIS BRANDON!

Det är väl dax för mig att se mig om efter nytt.. ;)

Val.

Anonymous said...

Sweet Brenda :) Fina bilder å sköna comments! Jane å Steve satt i en tall…. :P

It´s all about me said...

SÅ FINA BILDER BRENDALOVE!!!!!

På lördag är det förferre hos mig.

Men Brenda, vi har ju känt varann längre än så..minst i 6år! Och Kelly och jag jobbade ihop på VIVO Lidingö a long, long time ago:)

Anonymous said...

Valerie: Jag har hört förut att vi känt varandra längre,men jag vet inte hur. Jag är 24..gick ut gymnasiet vid 18..träffade li vid 18-19 och träffade dig på sommaren vid café dolce götgatsbacken. alltså om man räknar 19-20-21-22-23-24 blir det 6 år, annars 19-24=5 år...hm.. krångligt=) min hals har blivit lite sämre.. dricker hongungsvatten med ingefära.

tyvärr kan jag inte festa med er imorgon=( usch vad jag blir avundsjuk på allt kul ni ska ha... (en liten bitch i brenda oxå)

Dylan: Tack för kameran o tjejparaplyet och den jättemaskulina vinröda påsen..=)

Puss

Anonymous said...

åhå fiina bilder:) å roliga...s*

Äntligen helg!

thebeverlyhillsgang said...

Brenda, då har du säkert rätt! Bara det att...jag var på fest hos dig på söder typ januari år 2001...och det var ju 6,5år sen. Så jag fattar ej? (För visst var jag där, med Mario och Jose?) Eller var det typ långt senare? Han var ju i Sverige 3 ggr förresten...

VAL.