Saturday, June 16, 2007

Brandons diet.

Äntligen har det hittats en ny dietform som faktiskt funkar -Iallafall för Brandon. Han har på sistone gått ned tre kilo, och orsaken är den revolutionerande nya metoden bestående av följande:
.
.
Frukost: Börja dagen med ett rikligt kalori-intag mixat med kolhydrater och fett. (Obs-resten av frukosten får inte plats på tallriken)

Tugga inte för länge, det kan riskera att någon snyltar på din mat.

Fortfarande hungrig? Fyll på med en chokladbulle eller två.

Koncentrera dig på det du äter. Det är viktigt att ha koll på vad du stoppar i dig.

Efter frukost ska du låta maten smältas. Gör inga onödiga rörelser, mer än att möjligtvis lägga dig i någons knä ute på torget.
.
.
.
.
.
(Children: Don´t try this at home)
.



16 comments:

Anonymous said...

hahahahaha... fan vad orättvist!!!! brandon kan bara vräka i sig o gå ner i vikt!!!

Oh jag är nostalgisk.. hjälp mig!! ska berätta más senare..

puss puss

Anonymous said...

Brenda: DU kan ju själv äta typ som Brandon;)

Nostalgisk, why??

Nu ska vi kolla klart HAPPY FEET :)

Anonymous said...

låter som en mycket bra diet.. hoppas den blir känd :)

Anonymous said...

måste testa det där med ostkrokar på mackan! hur är det med chips på mackan är det någon som har testat?

/DOE

Anonymous said...

DOE: Ostbågar var en nödlösning, jag röstar annars för chips. Jag har testat det, ja. Dessvärre fungerade dieten inte lika bra på mig som på Brandon...

Anonymous said...

Dylaaan snygga fantastiska brendagodis!!! jag har oxå testat allt som går att äta.

håller med val. chips smakar bättre på mackan.

testat choklad och chips ihop???

någon som vill med moi på jazzcafé ikväll kl 18???

PUSS

Anonymous said...

Minns Dylan när vi var skit hungriga och gjorde pepparkakasmackor med salami? Kommer ihåg att det var skitgott, har dock inte provat det sen dess (då vi var 11).

/Brandon

Anonymous said...

Brenda: Vad är det för jazzcafé du ska på?

Pepparkaksmackor med salami, det låter...intressant. Nu måste jag komma på nått bättre, får testa allt jag har hemma i en enda mix-kan dock hända att det råkar bli som en episode of "fear factor", ni vet momentet där man typ ska äta "Mixed spleens" och annat trevligt.

Anonymous said...

VAL: Bellmansro jazzcafé på gröna lund. gratis inträde. hoppas bara värdet blir bättre.

vore väl kul med lite äkta beverlyhillsjammande o inte bara fejkgitarrer;)??

någon mer intresserad??????

Anonymous said...

blablabla...

alltid bra att öka på inläggen i bloggen!!!!


go bevgang!!!

Anonymous said...

Brandon: Jag kommer ihåg. Det var jätte gott! Kommer du ihåg Jan-Åke Veiner? Han åt typ pankakor med sil å kaviar. uHHH!

Tyvärr alla snyggingar. Jag har fotbollsmatch ikväll så jag kan inte =(. Annars hade jag gärna kommit å jammat lite på min luftgura för er.

/DOE

Anonymous said...

Pannkakor med sill och kaviar, hahaha! Blä...

Ser mörkt ut även för Brandon och Val ang. ikväll...Brandon håller just nu på å leker med min dammsugare samt tjatar om att jag måste sätta upp lampor;)

när blir det egentligen inflyttningsfest hos mig?? Lagom tills jag åker till Barcelona, eller?

Anonymous said...

Det var en fantaaastisk upplevelse igår. Synd att ingen kunde komma.

Nästa måndag??????

Kommer ni då?????

BITTE...

Åh val...jag tycker din inflyttningsfest kanske ska ske innan barcelona.

It´s all about me said...

Nästa måndag tål att tänkas på. Min kusin Taty jobbar dessutom på Grönan, vore kul att hälsa på!

Förresten får jag KARIBIEN-BESÖK om exakt en vecka. SNÄLLA, vi kör PARTY hos mig!

Synd att Brandon åker till London i hela 10 dagar, snyyft...Kommer sakna massor massor <3

VAL.

Anonymous said...

Nååååå *blush* <3
Så-så Val. 10 dagar går fort
KRAM !!!

It´s all about me said...

Brandon: 10 dagar går aslångsamt...