Sunday, June 3, 2007

Andrea & Brenda+ italians+ forgotten sing stars

Andrea och Brenda åt lunch för ungerfär en vecka sedan... jooo exakt en vecka sedan på Ming Garden vid Medis. Så här snygg var Andrea!
MMM väntar på MATEN!!! Jag snodde med mig en Ming Garden 30 år väska... men lyckades inte få med den på bild
Senare på kvällen gick vi på BIO och såg Pirates of the Caribbean
Brenda blev tilldelad rollen som "bära- godis- och- banan-flicka"...
Ahhh must show you ALL the magnificent italians: Andrea (not beverly hills Andrea) and Enrico!!
Our beloved sing starts: Andrea (yes beverly hills) and Dylan (looking very vain on this pic)
The have sooooo much fun!!

8 comments:

Anonymous said...

Thank you Brenda for posting all these memories of good times. Looking forward to Flaggdagen!
//Hanna

Anonymous said...

Fan vilken höjdar bild på mig...perfekt bland alla modellbilder på Brenda =)
Tack, för den passningen Brenda...
Nu kan ju ingen säga att jag ser bra ut igen hehe...

/DOE

thebeverlyhillsgang said...

hahahahahahahahahahahaha.....ahhh. guud vad jag skrattar sötnos...

sorry.. oliver jag tyckte du såg enbart charmig ut;)


om du verkligen verkligen verkligen vill kan jag ta bort den o lägga in en normal fantastisk dylanbild...

menar inte o vara taskig... men jag tyckte bilden var kul;) litre sådär fångad i en stormvind!!!

kram / Louise!!

It´s all about me said...

you all look good ALWAYS!

/VAL.

Anonymous said...

jag håller med. vi är alla SUPERFINA. (Insides beundran.. som vanligt... denna blogg är ju lite till för det..)

/Brenda

Anonymous said...

Hahahaaa, skrattar åt DOES kommentar, för mig är han söt fortfarande;)

It´s all about me said...

Dylan-du ser. My friends still like you... ;)

thebeverlyhillsgang said...

ja.. Dylan var inte så grinig...;)

förresten någon som vill med på pick nick imorgon??


/Brenda