Saturday, March 31, 2007

Welcome home, Valerie!


Alla var där! Hur man än gör, vilka man än bjuder, slutar det alltid med att det blir Beverly Hills-gänget. You are the best and I love you!!! /VAL.



Dylan, Val, Brandon och David Silver längtar till Peach Pit.


Donna, Val och Steve.

Alltid heta känslor mellan Brenda och Kelly. Dylan försöker få ett smakprov...


Brenda, Valerie och Kelly ska flytta ihop i höst. Intrigerna väntar...


Valerie och Dylan innan de drar i väg i hans svarta Porsche.


Orgasmic moment for Kelly. Valeries present till Brandon var populär...


Vem är egentigen fadern till Brendas barn som växer och växer? Dylan eller Brandon? Eller är det kanske...Kelly?


Andrea Zuckerman hade vägarna förbi, efter att ha tappat bort en grek på vägen.


Brandon and Brenda småkramandes i den bekväma soffan...

4 comments:

thebeverlyhillsgang said...

It's fabulous Val!!! Du hann först med los pictures oxå!! Ja vem är pappan till mitt barn hehe.... bara jag och en till som vet tihiiiii!!!! Dessutom vem är brunast på alla kort;) hehe... Den som svarar först vinner en puss!

Love you=)

/Brenda

It´s all about me said...

JAG JAG JAG!
Jippie vann jag en puss nu?? :)

thebeverlyhillsgang said...

ja min kära Val!!! Du ska få ditt pris snarast;)

PUUUUUSS!!!!

Anonymous said...

Haha, vilka roliga kort=)