Monday, March 19, 2007

Kelly's Birthday



6 comments:

It´s all about me said...

Ikäll kände jag att FAAAN, I LOVE BUENOS AIRES, hur ska man överleva utan Buenos Aires?? Sedan upptäckte jag denna uppdaterade blogg och insåg att det nog går bra utan BS.AS eftersom man har världens bästa vänner...Fast jag undar varför DYLAN stirrar på en tjejs bröst på ett av korten?? hehehe...

PUSS /VAL.

thebeverlyhillsgang said...

aaaaaaaaahhhhhhhhhh vad avundsjuk jag blir när jag ser dessa bilder!!!! Valerie!! Kan vi inte skapa en intrig bara för att vi inte var med??? KÄnner det behövs lite action in da gang...

thebeverlyhillsgang said...

PS! Jag saknar ALLA och är toklycklig att vi ses snart (inklusive VAL) sanslöst!!!!

DS!

/Brenda

It´s all about me said...

Brenda-why not;) Intrig it is...Heheheheheeeeee.

thebeverlyhillsgang said...

Måste bara säga att det vara ett härligt birthday-firande:)

Pussar å Kramar fårn er Kelly!

Anonymous said...

hi kelly . i see your profile. you are soo nice. please send email to me for more ftork5005@yahoo.com
i am farshid and i am system Eng.
i am waiting for your email. thanks