Tuesday, May 29, 2007

Så Mitt Fina Kära BevvanGäng(!!), Gamla som Nya, Plus Alla Vänner som Seglar förbi Denna Sida, Vill Jag Inbjuda Er att Komma å Fira Min Examen!!

Kom å Festa å ha Kul på Lördag Kväll med Moí!!


När: Lördag kväll 2 juni

Var: Medicinska Föreningen på KI i Solna

Hur: Party å Glatt Humör ;) !!


Hoppas Ni Alla Kommer!! Mina Partyskor är Nu inköpta och i Bakgrunden är det Hemtentan som Glöder i full fart:)
















Massa Kramar /Kelly




Sen lite bilder från i lördags då bevvangänget splittrade på sig (tyvärr så missade Kelly då en kul SingSång-kväll, som jag hoppas vi tar igen!:)....) och Kelly begav sig tillsammans med S till det härliga kollektivet i Äppelviken! Folket var som en GottÅblandat-Påse:) å stämningen var hög:) Goda snittar å å Sangría serverades i trädgården...


Merci Min Greve Patrik;)...















Jag å Mitt Fina S..
















Me Likeee:)
















Partypinglorna i Trädgården..:)




Undrar vart Patriks blick och hand är på väg... hehe



Favoriten Bjarne å Festens Snygging Sussi! Fotograf: Märti.....



M och S och Festens Söta Lammkött J..;)



Så tillslut... Tack för en Helskön Kväll i Äppelviken!! Puss

15 comments:

thebeverlyhillsgang said...

i'll be there darling.

puss brenda

It´s all about me said...

Fan att allt roligt ska ske samtidigt. We have too much fun!

Jag kommer, och Martin, och Oliver!

It´s all about me said...

Eller ja: Oliver sa att han skulle komma...men han hade ju kunnat meddela det själv:) Men om han inte läser innan lördag..well, ja, hm!

Anonymous said...

ja, jag kommer....
Det var maskerad va?

/DOE

Anonymous said...

möjligheten finns att jag tar med mig mina italienare=)

pusspusspuuuussss till alla

lojsikojsi

thebeverlyhillsgang said...

Hehe nej ingen maskerad Oliver.. Å vem tar med sig sina italienare;)..?

Ses lördag / Kelly

thebeverlyhillsgang said...

åh Blanche!!! Noir tar med italienare så klart;)


har ett överskottslager för tillfället...=)

good luck med hemtentan. i have my presentation mañana.. good luck moi aussi...

åh, dylan.. tack för din kommentar i singsongen, jag är lite mer smält nu. och aningen mindre avis...

kram till alla

It´s all about me said...

Fan Kelly- du skulle spelat med, då hade vi fått se Dylan som förslagsvis Pippi Långstrump. Vilken miss!

thebeverlyhillsgang said...

Hahahaha ja jag tänkte just att det var du å Martin som tuttat i honom det...hoho

Fast du har nog rätt.. Hade vart kul å se honom komma i kort-kort som sjuksköterska;) skratt
Iof sig, då hade han kanske smällt in bland alla syrror..!

It´s all about me said...

Dylan har faktiskt egen humor! :)

Jag sa verkligen ingenting, jag lovar!

Anonymous said...

my babies!!!!! jag är klar med presentationen, ytterst ytterst nära min fil. kand!!!!

happy graduation to kelly also!!!

she is like chocolate to me.

puss /Brenda

thebeverlyhillsgang said...

Tack min söta Noir!...chocolate...
Å grattis till dig med:)

Nu blir det fest å kul ikväll! å ja...maskerad för dem som vill..hehe

Festen på MF öppnar portarna kl 22. KI-examinanater bussas över från Grand vid kl 23.

See U there! Love/ Kelly

thebeverlyhillsgang said...

Adress till MF´s kårhus:

Nobels väg 10, KI Campus Solna.

Straxt innanför portarna vid KI, på andra sidan bron från Karlberg.

Buss 3 tror jag, från St eriksplan mot Karolinska sjukhuset.. Om det hjälper:)

Kram /Kelly

thebeverlyhillsgang said...

å så av vid Karolinska Institutet, om ni tar den bussen...:)

It´s all about me said...

Är så ledsen att jag inte kommer Märta, svimfärdig hela eftermiddagen och skakis som en gammal tant! PUSS och JAG VILL FIRA DIG SNART!