Monday, April 9, 2007

Påsk-supé hos Kelly.

.
Så kom påsken och det var dax att fira tillsammans med en mysig påsk-supé hos Kelly.
-
.
Val och Brandon på nya äventyr.

Brandon var lite snål med kex-chokladen, och svanen fräste.

Kelly hade inte beställt mat från Peach Pit, utan fixat goda pajer och sallad!

Skål!

Beverly-hillsarna samlade runt supén.

Andrea hade överskotts-energi efter maten.

Det fixades och trixades i köket. Andrea lärde sig att skala mango.


Passande efterrätt som avslut på kvällens bajshumor...

3 comments:

Anonymous said...

Först.. jippi!
Tack för en trevlig påsk-supé. Det är ALLTID lika trevligt med ert sällskap!!
/Brandon

PS. Jäkla svan som fräste åt mig, men som glatt åt upp min "dyrbara" kexchoklad ;-)!

It´s all about me said...

Ja, tack för en wonderful evening!!! Det får vi göra om... ;) Supergod mat Kelly! Im impressed!!

Anonymous said...

åhhh... jag ville ju oxå vara med ER... mina älsklingar.... suck=(...

Roligt att ni hade så kul. Jag saknar er alla.

Pussar/Brenda